vad händer

Ytterligare en vecka har gått!

Fattar inte vart tiden har tagit vägen?
Satt och räkna i dag medan prinsessan dansa att det endast är 5 dagar kvar i skolan.
Detta innebär även att det endast är drygt 3 veckor kvar tills flyttlasset går!

Fattar det verkligen inte!
Men kan tala om att det känns i både kropp och själ!
Kroppen och själen gjorde en total krasch här i Fredags med att göra en rejäl kick sprak, både högt och lågt.
Fick magktarr och feber..(smärta) kan meddelas.
Antar att det börjar bli dax att lyssna på kroppen och vad den vill säga mig händanefter!
Men vad hade jag räknat med?
Att den skulle orka hur länge som helst?
Med allt för mycket kaffe och att jag rökt till och från.

Det behövdes denna genomgång av kropp.
Mår illa när jag känner rökt lukten..detta innebär att jag inte kommer att röka igen på etag.
Alltid något positivt med att få kraftig magvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0