Sista tentan

Herre min jäklar!

Skrev sista tentan i dag.
Nu är den inlämnad och klar.
Känns lite galet faktiskt.
Nu kommer ju frågan..när är man klar?
Blev jag klar i Torsdags..eller i dag då jag lämnat in min examination..eller när jag blivit godkänd och klar på kursen?
Det blev ju ett sådant "appruppt" slut på allt.
Visst är det avslutning i morgon borta vid "rålis" men jag tackar för det.
Det ligger lixom inte i mitt intresse att supa skallen i bitar.

Sedan ska ju jag upp och jobba på Onsdag...vilket gör att det känns ännu mindre motiverande att gå till "rålis"
Nej jag ska vara en bra mamma och en bra kollega tills på Onsdag.
Sedan går ju flyttlasset på Lördag.
Kommer troligen att uppdatera med bilder hur det ser ut i nya lägenheten både med och utan saker.
Jag är skit nöjd med lägenheten.
Bara hoppas på att prinsessan känner samma sak som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0