misstänkt likt en

Fredag..mm härliga Fredag med massor av sol!

Här gäller det att passa på när solen lyser....med att sitta vid datan.
Nej då...jag har fått min del av mängder av C-vitamin i dag.
Satt och vänta in kompisen borta vid universitet i dag.
Satt en bra stund ute och bara njöt.

I dag har jag alla fall lyckats md att packa en kartong med "skräp" för att det är trots allt misstänkt likt skräp det jag kastar ner.
Men men det är prinsessans saker och jag antar att hon vill ha med det.
Så att det är väl mammans plikt att stoppa ner det i kartonger.
Vilket påminner mig om att jag måste ha mer kartonger.
Fan detta kommer att gå till världshistoriens dyraste flytt någonsin.
Vart kommer allt skräp i från?
Kliar mig i huvudet och kommer inte på vart.

Ändå så har jag valt bort mängder med saker som inte ska med...
Fattar det inte.
Det är med sorg i hjärtat som jag har tagit detta beslut.
Visar en fasad utåt,men det är ingen som ser smärtan inombords.
När jag tittar på min fd sambo och inser att detta beslut även påverkat honom.
Hade jag vetat vilken smärta detta skulle åstakomma hade jag nog tänkt efter både en och två gånger innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0