lite patestiskt kanske

Måndag morgon!

Det är något speciellt trots allt med Måndagar.
Måndagar har sin charm, det innebär ett löfte om att bra saker kommer att hända under veckan.
Man kan glömma veckan som varit och man får chansen att starta en ny vecka men nya bra saker.

Helgen som har vart, den har vart kanon!
Dock så har det rullat allt för mycket pengar.
Men jag får se det som en invenstering till den nya lägenheten.
Detta betyder att det är okej att pengarna har rullat offantligt fort.
Enda nackdelen med denna helg blir nog att jag lyckdes dricka allt för mycket vin.
Risken är när man dricker för vin är att man blir patetisk.
Jag gråter aldrig utan kör den dära varianten med att man är stark och det är inte okej att bryta i hop.
Men jag lyckades med att bryta i hop och grina.
Just nu är det enda jag vill att denna helg/kväll ska raderas ur tiden.

Nu är det endast två veckor kvar i skolan.
Denna vecka och nästa vecka..sen är jag klar!
Fattar inte vart tiden har tatt vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0