Jäklar vilken

Tack gode gud för att det är Söndag i dag!

Har en dag på mig att kvikna till och vara trevlig i morgon.
Fy fan vad jag har mått dåligt under dagen.

Det var så här att kompisen tyckte att jag skulle komma över till henne och dricka lite (LITE) rósevin.
Önskar ju att det hade stannat vid just LITE rósevin.
Fy fasiken vad det hinkades i går.
Men kul hade jag.

Det är dessa som gånger som kvällen blir bara så där helt perfekt.
Tanken var ju att vi endast skulle sitta hemma och dricka.
Men kompisen ville något helt annat.
Den fuligen hade ju planerat att vi skulle ut också.
Så att ute blev det också en hel del att dricka..(urk)
Fattar inte ens att jag stod upp när jag skulle åka hem.
Men hem kom jag med bussen...(har väl aldrig längta hem så mycket som i går)

Nej kvällen som var i går den vara bara perfekt.
Tack för den gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0