I bland så ska man

I bland så känns det så där extra bra.

Just i dag är det en sådan dag...eller vem försöker jag lura egentligen?
Troligen mig själv mer än alla andra..:-(
Men det är värt ett försök alla fall.

Men i dag kändes det bra.
Chefen kom fram och sa att jag hade gjort ett sådant otroligt bra jobb i dag att jag kunde komma en timme senare.
Jag tackar för det..men det innebär alla fall att jag inte kan komma hem och pussa på prinsessan..:-(
Förvisso så gav det mig lite mer tid så att jag har möjligheten att skriva på den uppgift som vi ska ha till seminariumet på Torsdag (det är det sista).
Men ärligt så hade jag hellre vart hemma och pussat på min prinsessa.

Detta mamma samvete är något som jag måste och jag menar måste börja arbeta bort.
Hon mår inte sämre för att hon får vara hemma med exsambon..snarare bättre.
Då det inte behövs trippas på tå varken från barnen eller från min sida.
Men likt förbaskat så saknar jag henne så att de svider i mitt mamma hjärta.
Jämt när jag har vart borta så lyckas jag med att köpa med mig något eller muta med en fika.
Men är det verkligen det hon behöver?
Kan ärligt säga NEJ.
Hon behöver mig och jag behöver henne.
Det är kontentan av att ha en pappa som håller sig borta långa stunder i hennes liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0