här gick det undan

Vänta lite nu!

Snälla kan någon trycka på den dära paus knappen nu?!
För att nu gick det undan i svängen här....
Fattar inte vart tiden tog vägen.

Nu på Torsdag är det sista seminariumet för alltid...sen är det bara tack och hej.
Sen nästa vecka så är det flytt som gäller.
Jäklar vad det gick undan.
Fattar det inte ens själv nu..:-(

Men jag antar att det bara är att acceptera faktum.
Det är så här det kommer att vara i fortsättningen.
Jag och prinsessan.
Men vad har jag att gnälla över?
Detta är något jag själv har valt.

Galet är det.
Men ingen är nöjdare än jag.
Nu ska jag börja sakta men säkert röra mig mot sängen.
Jobb i morgon som väntar..så att det innebär upp vid 5 i morgon bittit..:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0