dessa gånger

Lördag uppe långt innan alla.

Men jag kan inte beskriva denna känsla och detta lugn som ifinner sig i kroppen.
Att få sitta ensam med min kopp kaffe utan denna inre stress som blir.
För att det är precis vad jag har en inre stress.
Det är inte roligt alls.

Jag hoppas att den inre stressen lugnar sig lite nu när jag väl flyttar.
Kompisen påpeka här om dagen när jag var där.
Jäklar vad nervös du blir när pratar med ex sambon.
Och ja hon har rätt.
Jag blir nervös och jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på för att det ska bli så bra som möjligt.
Men jag ska nog stå ut...det är en helg kvar.
En helg som vi behöver umgås och vara trevliga mot varandra på.
Nästa helg jobbar jag.
Helgen efter..ja då är det flytt.

Så att en helg kan vi nog stå ut med varandra och vara trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0