börjar närma sig

SHIT!

Det börjar närma sig med stormsteg nu denna flytt!
Fattar nog egentligen inte vad den kommer att innebära både för mig och prinsessan.

Men men!
I Onsdags förra veckan så hade vi en "föräldraträff" på jobbet.
Vi var ute vid vårat "lantställe" helt underbart och vädrets makter var på vår sida kan jag säga (tack)
Det var strålande sol och skönt...dock inte så varmt men vad mer kan begära?
Det får räcka med att solen sken från en i stort sett klarblå himmel.

I Torsdags hade jag mitt sista seminarium för all framtid (om jag inte bestämmer mig för att söka nya kurser)
Men det känns också lite galet om jag ska vara ärlig!
Nu är det över!
Nu är det ingen mer skola för mig.
Hade lite ångest i natt när jag skulle sova (på jobbet) då jag kom på att det är massor som jag glömt att plugga.
Men vänta nu vad då plugga?
Det är liksom över nu för min del.
Det är den sista tentan som ska in..och den ska in på Tisdag eller Onsdag..Onsdag tror jag att det var.
Men den är jag nästan klar med...så att den tar jag sista biten på i morgon.
Sen är den klar och inlämnad...bara att invänta svar på den.

Läskigt är det!


Äppelblom och vår "huskatt" på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0