Är det lättare?

Morgon och klockan är strax efter fem på morgonen.

Känns ganska så galet att vara uppe så här dax egentligen.
Men jag ska åka och jobba..så att för att hinna i tid behövs det.

I går så satt jag och tänkte efter mitt linlägg på kvällen.
Är det så att det är lättare om det finns en orsak till hur det kommer sig att människor går i sär.
Behövs det verkligen en orsak?
Är det så att att det endast finns EN orsak?
Tänk om det finns egentligen flera orsaker men att man söker endast efter en.

Kan det inte vara så i bland att det inte alltid finns en orsak?
Jag tror att i bland händer saker..utan att man egentligen vet vad det beror på.
Jag tror att ödet har ett finger med i spelet allt som oftast.
Jag tror även att allt det som händer..händer just av olika anledningar.
Allt det som händer har en mening (både på gott och ont)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0