3 gånger men 1 vecka

Det här är galet...och jag menar fullkomligt galet!
Det är 3 ggr kvar i skolan men 1 hela vecka...sen är jag klar.

Detta innebär nu att det endast är 3 veckor kvar tills jag och prinsessan flyttar.
Shit pomfritt....vart tog tiden vägen?
I Februari trodde jag detta inte var möjligt alls...utan att vi skulle få sitta här tills jag ruttna bort.
Men nu kan jag se ljuset i tunnlen.

Så att i dag är det lite plugg som gäller...tänkte skriva lite på tentan (den sista)
Fast där vet jag redan vad jag ska skriva..så att det är lugnt.
Ska bara få in alla dessa teorier igen..denna gång är det samhällsteorier och kulturteorier.
Hmm kan bli svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0