vuxenpoäng

Jag känner att vuxenpoängen flödar här just nu!

Vuxenpoängen trillar sakta men säkert in krona efter krona och det klirrar så där extra fint varje gång en peng trillar ner.
Det ska tilläggas även att jag behåller lugnet fast jag vill bara skrika rätt ut och slå kraftigt runtomkring!
Men jag inser att det inte tjänar något till alls.
Utan nu är det den vuxna Sara som har infunnit sig i kroppen och är där för att stanna en stund.

I Juni kan den galna och lite vilsna Sara trilla fram igen.
Men inte förrän då!
Nu måste jag behålla det lugn och ro som trots allt rör sig i kroppen.
Huvudet dock har jag konstant ont i...men det löser sig när allt annat löser sig!
Nu har Sara deppat klart och det är dax att ta tag i saker och ting mera konkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0