instängd

Känslan av att vara instängd och där väggarna bara kryper in på kroppen, den är inte rolig!

Känslan kommer och den blir allt värre och värre.
Där man känner sig instängd och jag kommer ingen vart.
Vart jag än vänder mitt ansikte så finns en vägg där och den blockerar min väg ut.

Jag kommer inte ut, det spelar ingen roll hur mycket jag än står och sliter i dörrhandtaget,
Väggen och dörren går inte att flytta eller öppna.
Jag känner paniken komma och jag vill ut.
Jag vill ut och fylla mina lungor med frisk luft, kunna ta ett djupt andetag och känslan av att känna mig levande.

Ångesten står och väntar på mig vid dörren och väggen.
Jag måste få en chans att komma ut.
Jag försöker att ta ett djupt andetag och andas lugnt, men känslan över att inte få tillräckligt med luft i mina lungor blir värre och paniken kommer smygande.

Backar ett steg och försöker på nytt öppna dörren.
Men den är stängd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0