detta med drakar och demoner

Trodde ärligt i min dumma enfald att det skulle vara lättare än vad det var att ta tag i dessa darkar och demoner!

Trots en ordentlig rustning och ett svärd som glimmar av guld i reflektionen av solen.
Jag glömde ju sätta rustning på det enda som håller mig uppe.
Den biten fick sig en rejäl törn och är rejält skadat.

Det blöder och smärtar, speciellt när jag ser att andra blir sårade av mitt svärd.
Tyvärr så var detta så illa tvungen att göra, detta hade alla fall kommit fram för eller senare alla fall.
Hade ju önskat att det hade kommit senare.
Men nu har "drakdödaren" varit framme och det är dax att ta hand om de konsekvenser som mitt svärd som glimmar i guld har orsakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0