vad ska jag göra nu...

Tidig morgon åter igen!

Åter igen så är det tidig morgon och jag sitter vid mitt köksbord och tänker.
Tänker på det mesta..allt mellan himmel och jord.
Tänker på hur min "sambo" beter sig.
Hur arg han är hela tiden, är det så undra på att jag valde att ta upp denna diskussion med honom?
Sen att det är ett gemensamt beslut...det må så vara.
Men trots att det är ett gemensamt beslut så är det alltid någon som vill mer.

Och i detta fallet så var det jag som ville mer.
Trött på att leva där jag måste i stort sett trippa på tå hela tiden.
Trött på att hela tiden vända på saker och ting.
Och nej jag har ALDRIG blivit misshandlad av honom inte en chans.
Men i bland så är det så bara.

I dag ÄNTLIGEN får jag hämta ut min nyckel.
Den ska jag springa i väg och hämta vid 15.00 i dag.
Gissa om jag längtar.
Jobb i dag och i morgon...sedan sista packningen på Fredag..sedan går flyttlasset..(ÄNTLIGEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0