snart dax att

Ser att klockan tickar i väg.

Det är snart dax att kvista i väg till jobbet.
Det är också en del som jag måste ta tag i.
Jag trivs som katten..men att i stort sett ha ont i magen dagligen för att inte veta om det blir som jag tänkt.
Det är inte bra kan meddelas.

Satt nämligen och käka lunch i går med prinsessan.
Bäst som jag sitter där och käkar så tappar jag min smörgås i tallriken och det blir ett sådant där konstigt surr i skallen.
Sedan svartnar det för ögonen och jag håller på att tuppa av.
Prinsessan blev skit rädd...(stackars barn).
Det har att göra med all förbannad stress kring ekonomin som gör att jag går upp till 300.
Svårt att varva ner.
Jag hoppas att det löser sig.
För att så här kan jag inte ha det.
Det går inte..kommer att få magsår på köpet.
Magkatarren har jag redan..men det är ju så att jag inte längtar efter ett blödande magsår direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0