klart var det

Så där ja!

Nu sitter jag i nya lägenheten och är i detta from med nu en ensamstående mamma.
Det känns lite galet lite apsurpt.
Kan nog egentligen inte sätta ord på vad jag känner tycker och tänker just nu.
Det känns så himla konstigt allting ändå.

Från att ha levt tillsammans med någon så pass länge till att leva ensam.
Det är en jäkla omställning.
Men samtidigt jäkligt underbart att inte behöva trippa på tå.
Det är ett hallelulja moment om något.

I morgon är det dax för skolavslutning på prinsessan.
Dax att göra ett gästbesök i Stockholm.
Ganska okej det med om jag ska vara ärlig.
Nackdelen är att det bara rullar i väg en jäkla massa pengar.
Pengar som jag just nu behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0