kaos överallt

Kaos är det överallt just nu känns det som.

Vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på för att det ska bli så rätt som möjligt.
Kaos på jobbet..kaos hemma..

Har en liten prinsessa som "ploppade" ut som en monster i stället för den goa tjejen hon brukar vara.
Det verkar som om sjävaste fan tog henne rent ut sagt.
Hade världens bråk med henne här i Fredags (mindre kul).
Hon skulle sova hos en kompis och det sluta med att hon fick gå hem med en super arg mamma.
Jag hoppas att hon lärt sig en läxa och inte kommer att göra om det.

Den inre balansen är precis lika kaos artad som allt annat just nu.
Vet varken ut eller in.
Och detta löser jag med att åter igen jobba häcken av mig.
Allt för att slippa känna efter och tänka.
Dåligt samvete med det och mot det mesta.
Hur det kommer sig har jag ingen aning om.
Vet bara att jag mår egentligen ganska så dåligt.

Jobbet?
Även där kunde det ha vart bättre än det är just nu.
Vet inte heller där vilket ben jag ska stå på.

Säger bara ett ord FAN!
Det ordet beskriver ganska så bra just nu vad jag känner och tycker om det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0