blir trött i bland

Fasiken!

Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle vara argoch bitter när denna separation väl var över.
Men nu jäklar börjar jag smått tvivla på att det verkligen kommer att bli så.
Letar genom min lådor för att jag är bara tvungen att ha min sladd till skrivaren.
Men den är borta...och jag är helt säker på att jag plocka med den när jag packade ner mina datorer.
Men likt förbaskat/ förbannat så är den borta.

Detta resulterar i att jag är tvungen att köpa ny..(fan)
Det var ju inte det som var tanken bakom detta.
Likaså så är det fler saker som är helt "plötsligt" borta och urtagna ur kartongerna.
Denna gång är det inte jag som är skyldig till att vara förvirrad..för att jag vet att jag stoppa ner dessa saker.
Misstänker att det är min "rara" sambo som plockat ur dessa..:(
Men visst fine...jag tänker inte sänka mig till den nivån som han just nu befinner sig på.
Jag är stark och fixar detta.

Mår han bättre av behålla dessa saker så kan han göra det.
Jag kan alltid handla nya....
Men arg är jag på honom och bitter för tillfället.
Dock finns det bättre saker att lägga ner den energin på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0