bitter var det

Tidig morgon åter igen.
Även denna gång är det jobb som väntar.
Stackars min lilla prinsessa.

Nåja vad är en bal på slottet?
När vi valde att separerar så bestämde jag mig för att inte bli bitter..aldrig någonsin.
Bitterhet leder endast till att man tycker synd om sig själv och det blir ett självdestruktivt beteende.
Så som sagt.
Jag lovade mig själv att inte falla i det träsk som jag tidigare vandrat i.

Men det är svårt när jag inser att detta tär även på honom.
Men det spelar ingen roll.
Man kan inte bete sig hur som helst bara för att man är sårad..självkänslan fått sig en törn.
Nej vi har fixat det så här långt...kom igen..då fixar vi två jäkla dagar..
Men detta har resulterat i att jag åker i morgon efter att prinsessan slutar skolan.
Orkar inte vara kvar hemma.
Flyttlasset går på Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0