60

I dag så kör vi ett helg inlägg

Börjar med Fredag....
Den var jag i Flen på då det skulle planeras en del inför pappas kalas.
Gubben börjar bli till åren och blir/blev 60 i Söndags för att vara mera exakt.
Sedan var det hem och tvätta..(mindre roligt)
Över med prinsessan till pappan.
Sedan i väg för att dricka lite vin...(mums)..ett glas sen däcka jag i sängen.(party prinsessa)

Lördag...den firade vi pappa på.
Regn kallt och mängder av snålblåst..:(
Men trevligt hade vi det alla fall.
Det bjöds på lite sallad och gravad lax..(urk)
Hämtade upp prinsessan också som skulle få den möjligheten att vara med under denna tillställning.
Så i väg och träffa hela tjocka släkten.
Fick väl en del förfrågningar om vem det var jag hade plockat med mig.
Men h*n hade tal förbud så att det var upp till mig att svara...
Vilket jag inte gjorde...(moohahhha)
Men det lyckades de lista ut alla fall..(fan)

Söndag då?
Den spenderades med att titta på flygplan i Linköping.
Mycket trevligt och givande.
Överförväntan måste jag säga.
Fortfarande stum över att alla dessa kolosser har ens en sportmössa att lyfta
Det är inga småsaker som egentligen går i luften.
Utan dessa "småsaker" väger ju för f*n flera ton.
Oftattbart!
Nej mäktigt var det..
Så att får jag förfrågan igen så kommer jag helt klart att haka på.
Mycket trevligt var det.
TACK FÖR ATT JAG FICK DEN MÖJLIGHETEN ATT FÅ VARA MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0