vissa dagar är bättre

Fredag och kanske..men bara kanske jag lyckas med att få må bra i dag.

Denna vecka har verkligen vart den värsta veckan i mitt liv (tror jag)
Jag har vart i träsket och vänt.
Mycket tankar och funderingar.
Har funderat allt för möe egentligen...där jag har vänt och vridit på saker och ting för att det ska bli så bra som möjligt.
Förvisso mindre bra då jag har lyckats med konststycket att nästan skrämma bort den som betyder oerhört mycket för mig.
Men det är typiskt jag i ett litet nötskal.

Jag skrämmer bort och hoppas på att personen ska försvinna...då kan ju jag säga att det var jag som blev lämnad.
Ser ju mönstret...så gör jag alltid.

Nej jag mår fortfarande inte bra.
Det är mycket funderingar kvar för att jag ska må bra.
Det som är viktigast i detta fallet är nog att jag ska inse för mig själv att det är okej att bli älskad.
Jag behöver inte kämpa med näbbar och klor för att komma loss så fort det blir lite allvarligt.

Under semestern så åkte vi till havet en dag.
Den dagen var den bästa..där fick jag chansen att må bra.
Jag mådde som en prinsessa.
Där fick jag gå längs stranden och plocka mina stenar...titta ut över havet och slänga lite sten i havet (som förövrigt symboliserade det dåliga i mitt liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0