Väntan är

VÄRST!

Detta med att sitta och vänta in en lön som man är fruktansvärt osäker på vad det blir..det är mindre roligt!
Ont i magen och tankarna går hela tiden åt det pesimisstiska hållet tyvärr.
Farhågor som byggs upp och jag sitter och räknar och vänder på de kronor som finns för att tösen och jag ska kunna överleva även denna månad.

Visst vet jag att hjälp finns att få om jag bara ber om den hjälpen.
Men det är så svårt och framförallt jäkligt jobbigt!

Veckan som har vart har varit överförväntan!
Lugn skön och bara så där semesteraktig som det ska vara när man har semester!
Dock så har jag saknat tösen/barnen.
Det är en oerhörd rastlöshet som kickar in när hon inte är hemma.

Har hunnit vart i stockholm för att lämna in min telefon.
Skaffat upp ett träningskort..(inga dåliga undanflykter längre)
Har hunnit med en fika på Tidöslott...otroligt vackra miljöer även där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0