underskatta inte

HA!

En sak lärde jag mig i går alla fall!
Och det är att inte underskatta barns kompetens (åter igen)
När det gäller dagens teknik så är vi gamlingar allt för gamla...
Här har jag trott att det är otroligt svårt att hitta vart jag skriver någonstans.

Så går min pojkväns (löjligt det låter) dotter och gör ett par knapptryckningar över datan och vips så har hon hittat min blogg.
Gissa om jag blev förvånad och chockad...jag inser ju snabbt att jag är urgammal och totalt inkompentent på dessa bitar.
Samma gäller den biten med att pojkvännen skulle fixa den andra datan till min tös.
Full kontroll tror jag att jag har när jag ger mitt lösen för att komma åt dessa bitar.
Jo pytt...hur dum får man egentligen bli?
Borde väl veta detta i det stora hela.
Så det kanske är dax att kliva ur min rosaskimmrande såpbubbla och se världen för vad den verkligen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0