skulle ju ha

Tittar ut och regnet det fullkomligt öser ner från en himmel som är så där tung och grå.
Det behövs med all rätt efter den torka som rådit över detta avlånga land.
Men med det säger jag inte att det är så himla roligt.
Vill ha sol och varmt...eller förlåt..varmt är det redan men solen kan gått få lysa lite till.

Tänkte i dag visa mig från min storsinta sida och bjuda min tilltänkta på fika.
Så glad i hågen tog vi bilen ner...eller rättare sagt han körde och jag satt bredvid och led.
Hatar att åka bil oavsett längd eller fart för den delen.
Väljer hellre att gå.
Men när regnet står som spikar i baken så inser även jag min begränsning och åker mer än gärna bilen.
Ja ja!
Vi tog en fika.
Jag har vart bort lattén och har i stället börjat dricka cappuccino..då jag insett att lattén är på tok förstor.
Sitter där och verkligen ser fram e mot min cappuccino.
In kommer baristan med den största cappuccinon jag sett.
Det är ingen sådan utan en jäkla latté jag fått i stället...(ledsen i ögat blir man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0