nu var det gjort

Tänk att

Nu är det gjort!
Det som jag har haft en otrolig ångest över och våndats över hur jag ska lägga fram det på bästa sätt.
I går kväll gjorde jag det och nu känns det otroligt bra!

Jag sa nämligen upp mig från jobbet iom att jag har fått en annan tjänst som är på heltid.
Detta känns otroligt bra och jag kan sakta med säkert börja andas ut.
Det är med otrolig sorg som jag kommer att lämna detta skepp.
Men vad ska jag göra?
Det fungerar inte att jobba 20 timmar i veckan och räkna med att det ska finnas pengar kvar till annat.

Det är nu ett nytt kapitel i mitt liv tar sin början.
Skolan är klar och lärarexamensbeviset är beställt och klart.
Den väntar jag fortfarande in.
Undrar just hur lång tid det kan ta innan jag har den i min brevlåda...

Har bara lite kvar i mitt liv att ordna upp sen är jag nog nöjd med mitt liv (tror jag)
Men det är dax att plocka fram den stora listan och börja pricka av sakta men säkert.

Min sten format som ett hjärta som jag lyckdes med att hitta vid havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0