mycket som händer

Är väl egentligen ganska så nyss hemkommen från en veckas semester.

Förra veckan blev jag och prinsessan med bjuden för att åka på semester (vilket vi annars inte kunnat göra)
Mycket trevligt har det vart och otroligt vackra miljöer har jag hunnit sett.
Har vart i det vackra Småland och det vackra Skåne.
Inser nog inte hur vackert Sverige är trots allt.

Var även vid Stenshuvud...barnen badade i havet..men badkrukan Sara bestämde sig för att det var otroligt kallt.
Kunde lika bra ha badat vid sydpolen liksom (isbjörnsrisk)
Men stenar lyckades jag plocka med hem.
Hade jag haft en påse så hade jag plockat hela den full kan jag meddela.
Otroligt vackra stenar som slipats och formats av vattnetskrafter..(makalöst)

Prinsessan har även fått den möjligheten att sova på hotell (stort).
Nackdelen var väl när vi skulle precis hoppa i säng så går brandlarmet.
Barnen sov i ett rum...min tilltänkta och jag i ett annat.
Tror ärligt att jag aldrig har sprungit så jäkla fort i hela mitt liv ner för en trappa någon gång.
Hur jag kom ner vet jag inte ens en gång.
Allt jag hade i mitt huvud var att jag måste rädda barnen.
Min stackars tilltänkta fick springa runt och leta efter mig...(visste ju inte att jag redan hämtat upp barnen)

Summan av denna semester är att den har vart otroligt trevlig och jag är glad att jag fick den möjligheten att följa med.
Nackdelen är att tankarna snurrar och jag vet ärligt inte hur jag ska göra.
Mycket tankar och jag vill ha möjligheten att bara fly undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0