mycket om allt

och egentligen ingenting.

Så ser livet ut just nu.
Det är möe som händer men egentligen ingenting.
Skönt men risken är att det kommer snart till en sådan där underbar känsla av en ren och skär rastlöshet.
Träningen är i gång (kunde vart bättre) men jag hoppas att det kommer.
Kortet är ju fixat så att det vore ju skamligt om den inte kom i gång.
Dock så ska jag väl inte klaga då det i stort sett är dagliga promenader numer...men det kunde vart bättre.

Lönen som jag har haft ont i magen över är nu fixad och klar!
Dock så kommer den in en dag försent...men jag ska inte klaga!

Funderar på att införskaffa en ny säng till lilla mig.
Den jag har är ärvd och den är så slut så att det inte finns.
Kanske nattsömnen också skulle bli lite bättre om det kom in en ny säng till lilla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0