Det finns

verkligen ett hål i himlen....

Vakna i morse tidigt som skamen...(som vanligt förövrigt)
Sover inte bra i lägenheten och anar att detta kan bero på att det är värsta motortrafiken direkt utanför mitt sovrumsfönster..
Funderar starkt på att sätta upp en skylt där det ska stå med stora och feta bokstäver

"ALL TRAFIK UNDANBEDES PGA SOVANDES HYRESGÄSTER"


Jag menar det kan ju inte bara vara jag som har svårt att sova pga över allt detta oväsen?
Visst sägs det att morgonstund har guld i mun...
Det stämmer säkert också...men ta mig katten inte klockan 4 varje morgon.
Det är en jäkla motorcykel som hela tiden ska gasa på som satan på denna raksträcka som är utanför mitt sovrumsfönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0