ursäkta mig men

det är faktiskt min kropp och ingen annans!

I helgen så bjöd jag över min väninna...har vart väninnor i ca 10 år..(plus lite till)
Hon kan mig utan och innan och jag kan likaså om henne.
Mycket trevligt hade vi..satt och prata med lite rosévin på min balkong för att ta igen lite.
Det har blivit så att åren går och man ses allt för sällan.
Hon har ditt liv och jag har mitt liv.

Dock så bestämdes det att vi skulle ut och dansa...uppleva lite minnen.
Ut kom vi och tok dansar i ca 2 timmar.
Tills jag får ett spunkryck.

Jag har under kvällen sagt nej till en pojkslyngel.
Han fortsätter att dansa med..visst det kan han väl få göra.
Men när han går steget för långt och börjar ta på min kropp...på de ställen som jag knappt tillåter min särbo att göra.
Ja ursäkta..då har man gått steget för åt helvete för långt.

Jag reagerar snabbt som vessla och går tillbaka till tonårs tiden.
Upp med garden och på med kicker stilen (här ska det spöas)
Får tag i killen och trycker upp min arm mot hans hals.
Skriker till honom att han fasiken ingen rätt att röra min kropp.

Dagen efter läser jag i tidningen att det är en pojkslyngel som vaktena tagit hand om för sexuellt ofredande.
Mmmm härlig kille...och det är ju detta som gör att man verkligen längtar tills nästa gång man ska ut..INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0