undrar i bland

vad fan jag tänker med?

Och hur jag tänker alls!
Jag säger upp mig från en tjänst för att påbörja precis en annan tjänst...nu väntar ytterligare en tjänst..
Den tjänsten är dock en fast anställning vilket jag inte har i dag.
Men frågan är vad jag tänker med alls.
Huvudet verkar det då rakt inte vara...(suck)

Allt flyter på annars...mycket på det nya jobbet med alla dessa intryck.
Men fattar inte vart tiden har tatt vägen?
Har snart jobbat den första veckan...och hör att häpna jag trivs även här.
Enda nackdelen blir nog detta med pendlandet...
Men det ska jag nog klara av de också.
Just nu känner jag att jag behöver mängder av kaffe...ge mig ..ge mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0