smyger

tassandes och smygandes hör jag någonstans i bakgrunden där jag ligger i sängen.

Men det är inget negativt..försöker endast utröna om det är i drömmen eller i verkligheten jag hör detta tassande av fötter.
För att den som tassar kan inte vara en verklighet.
Kisar med ena ögat lite lätt och det jag ser är som en dröm
Måste blunda igen och försöka komma ur denna sömnkoma som jag befinner mig i.

Jag vaknar till ordentligt med att jag får en puss på pannan.
Och det jag ser är verkligen en fröjd för båda öga och själ.
Borde inte känslan som kommer i kroppen gett sig efter så pass många år?
I stället så blir den bara djupare och bredare.

Den bästa kommentaren är nog alla fall på morgonen...där jag försöker vakna till.
"Det finns kaffe i termosen åt dig älskling"
Det är för min del kärlek på högsta nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0