när det bara

regnar och regnar.

När regnet endast bara öser ner vad hittar man på då?
Jo man tar en power walk på morrn och fördriver tiden på så vis.
Ska inte klaga för att jag hade ett mycket trevligt sällskap (tack).

Detta uppskattade jag mycket.

Idag så står det på schemat träning med instruktör.
Kan bli spännande och se vad som erbjuds då jag inte tränat sedan April.
Och jag kan lova att det märks på alla de sätt och vis som går att hitta.
Men denna gång så ska jag göra helt annorlunda med träningen.
Satsa på styrka två gånger i veckan och resten kondition.
Sista jag träna så la jag fokus mer på styrka..förvisso bra med muskler..
Men konditionen behövs den också (allt för möe egentligen)

I dag är en sådan där dag då det inte känns så himla bra.
Längtar tillbaka till havet (ta mig dit snälla någon)
Så att jag får kasta mina stenar åter igen och kasta bort det dåliga ur mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0