vad ska man

Söndag kväll.

Sitter här och tänker..hur kommer det sig att det alltid blir en mängd olika tankar så fort Söndagen kommer och hälsar på?
Är det så att det är en ny vecka på in tågande och därför måste man tänka efter och reflektera över saker och ting?
Lite tråkigt är det när tankarna fladdrar och far..man får liksom inget grepp om dessa tankar.

Vid maten i dag så kom detta med bodelning upp mellan sambon och mig.
Fasiken vad jobbigt det blev..allting blir så solklart.
Det är inte en sak bara just nu som går att diskutera...utan det är verkligen en separation som snart ska ske.
Vart ska man börja och var ska man sluta vara snäll och se över sitt egna hus vad man kan komma behöva?
Sängen tar han jag tar playstationet...ett jäkla playstation.
Jag vill inte ha det där jäkla playstationet!
Jag skiter ärligt i vart jag sover eller för den delen äter maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0