vad ska man säga?

Visst är man i bland löjlig som människa/ partner eller som i detta fall före detta partner!

Det var så att ex sambon och jag hade bestämt att vi skulle titta på Avatar tillsammans.
Detta gjordes upp för länge sen...dock så skulle den ses på bio.
Men nu kommer det fram att han redan sett den.
Ska jag ens bemöda mig med att bli ledsen eller sårad?
JAg menar det är ju trots allt slut mellan oss.

Det som är här är att vi har hamnat i någon form av "limbozonen"
Vi gör allt som ett sambo par gör..handlar....tvättar.....(eller rättare sagt jag tvättar och hänger den)
Är trevliga mot varandra...men mer än så är det inte...där är det stopp
Kanske lika gott det förvisso.

Nu ska jag göra mig klar för att kvista i väg till jobbet..(fasiken vad bra det känns att säga)
Jag har fått jobb..och nej inte i Stockholm...utan i den staden som jag tänker flytta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0