universitetet

I dag så bär det av mot universitetet...

Ska ha ett opponeringsseminarium.
Känns lite så där att sitta och opponera på någonannans examination.
Personen som skrivit den har ju trots allt lagt ner sin själ i detta.
Och så ska jag komma där och tycka och tänka kring denna persons examination.

Det rimmar lite fel i mina öron. men men.

Efter två dagars ihärdigt regnande har det nu äntligen slutat..(kanske dock inte ropa hej än)
Men solen lyser så här tidigt på morgonen...det är lyx.
Det är även lyx just nu..sitter åter igen vid köksbordet utan att någon är vaken.
Här hinner jag som sagt tanka en rejäl massa energi till dagen.
Jag hinner tänka efter lite.,
Och jag hinner reflektera över saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0