tänk om dygnet

Sitter här och fantiserar lite.

En önskedrön som jag har just nu är att dygnet hade 48 timmar i stället för 24.
Och av dessa 48 timmar så önskar jag att fick sova 57.
Kan meddela att matematik var inte mitt stora ämne i skolan.

Det känns som om hjärnan ska koka över i bland.
Sitter i dag med en sammanställning av enkäter (jobbet) och en opponering till skolan.
Här i mellan så ska jag lyckas med konststycket att få ordning på jobbets hemsida.
Krångligt är det!

Nackdelen är att jag aldrig har jobbat med hemsida och inte ftp.
Men skam den som ger sig!
JAg hoppas på att jag ska få lite hjälp i helgen med denna hemsida.

Men ska inte klaga..jag trivs som fan med jobbet...
Det är inspirerande och jag får ett utlopp för allt.


Så här ser det ut åter igen vid mitt köksbord.
Men snart...snart är jag klar med skolan,
Den 27 Maj kommer jag att ta min examen.
Det är fullkomligt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0