shit vilken respon det

SHIT!

Vilken respons det blev!
Tänk vad små saker kan få en att bli lycklig..:D
Går in efter en dag som har vart otroligt intensiv och mycket att pyssla med på jobbet.
Knappt igen ork kvar alls.
Men så ser jag detta.

Jäklar...det blev ett pirr där.
Den kan liknas med en sådan där nykärs känsla..:D

Åkte i väg förut och hämta ut min bok som jag la undan på biblioteket.
Shit alltså...det kan vi snacka avhandling!
En bok på 600 sidor...
Är det mänskligt?
Menar jag är ju snart klar med min utbildning.
Hur kommer det sig att dessa böcker inte har kommit tidigare?
Eller kan det vara så att jag helt enkelt glömt bort?

För att jag menar
För det första är jag då rakt inte glömsk
För det andra så börjar jag inte bli gammal..utan kommer alltid i håg vart jag lagt min mobil..mina nycklar och pendelkortet.
Och efter vad jag minns så sa alltid min mamma att det är fult att ljuga.
Men jag ljuger inte..använder mig bara av mindre betroda sannigar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0