promenad

Ledig

Jag lyckades med att få en ledig dag i dag.
Det känns lite konstigt att ha en ledig dag bara så där.
Det har gått i ett sen jag och sambon tog det beslutet om att gå skilda vägar.

Som jag har skrivit innan så har det hänt så mycket under dessa 8 veckor som jag nu vart "singel"
För att "singel" är jag väl egentligen inte än så länge?!
Vet inte vad jag är egentligen.
Jag bor tillsammans med någon..vi delar säng..men mer är det inte.
Vi delar säng ja..men inget sånt alls.
En 180 säng kan känns väldigt trång..men den kan också kännas väldigt bred.
I detta fallet så blir den väldigt bred.

Nåväl.
I vilket fall som helst så började jag denna dag med en lång promenad.
Värmen ville infinna sig dock inte solen.
Men lika skönt ändå.
Det fick bli min träning i dag.
Där är också en bit som jag måste sätta fart med igen.
Har nu inte tränat på 3 veckor..det är länge det.
Just nu spelar det ingen roll då jag åkte på en "grande" förkylning.

I kväll sen så är det "skolans kväll" på tösens skola.
Så jag antar att det kommer en uppdatering i kväll sen med bilder och kanske..kanske någon form av text.

Önskar att solen hade visat sig..då hade det blitt kanon bilder.

Men de är tagna med mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0