opponering och lycka

Glömde ju bort att skriva om dagen i går!
Hur jag nu kunde göra det?
För att den var otroligt bra måste jag säga
Det är sällan som en dag bara flyter på i positivt anda.

Dagen/morgonen började med att chefen ringer upp mig.
Talar om hur bra jag är och hur nöjd hon är med mig.
Hon menar på att saker och ting blir gjorda när jag jobbar.
Stolt som en tupp..(hur jag nu kan bli en tupp..snarare en höna)

I väg till opponering.
Även där blev det ett mycket bra betyg från den som läst.
Blev lite konfundersam bara.
Hur kan det vara en "tjibbenick" som lyssnar på våra examinationer..som inte ens kommer att rätta dessa?
Vi hade inte heller möjligheten att skriva om det som borde rättats till.
Mycket konstigt..men vad vet jag?
Det är kanske så de jobbar där borta på universitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0