lite jobb nu

Nu äntligen hemma!

Denna dag har vart otroligt lång och trodde ärligt att den aldrig skulle komma till ett slut!
Den har vart så seg så att det inte finns.
Kan det bero på att jag vakna klockan 5 i Lördags och kunde inte somna om?
Och sen att det blev grotteskt sent i går?

Sen att sova på en skinnsoffa är ju inte det optimala heller för den delen.
Det känns som om hela rumpan ligger kvar i soffan.
Men något måste jag ju ha sovit alla fall.

Jag har setat och jobbat lite med hemsidan i dag i stället.
Så är det när man glömmer bort saker och ting,.
Blir så trött på mig själv i bland.
Men nu har jag jobbat klart och tar resten i morgon känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0