Kall och hård

Åter igen får jag höra och bli kallad "isdrottning".
Men okej det kan jag leva med..för att det stämmer nog ganska så bra.
Fast egentligen är jag inte så himla kall och hård, det är en fasad och en mur som jag byggt upp för att inte skada mig själv i en förväntad strid mot någon eller mina egna känslor.

Jag är egentligen inte kall och hård.
När jag i dag tittar på min ex sambo så inser jag att känslorna finns där.
Jag älskar honom men inte tillräckligt för att få det att fungera mellan oss.
Någonstans gav vi upp båda två.
Men jag hoppas och tror att han känner ungefär samma sak som jag.

Trots detta är det dax att vända blad i livet och titta på nästa sida av den oskrivna boken och se vad livet har att erbjuda mig och min prinsessa den närmsta tiden.
Jag vet väl på ett ungefär och kanske ska nöja mig med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0