jag måste börja

Inser snabbt att jag måste börja se det positiva med mitt "nya" liv!

Jag måste börja vända allt negativt till något positivt just nu!
Vad begär jag egentligen?

Jag har en lägenhet..jag har ett jobb..jag har en frisk dotter som älskar sin mamma totalt vilkorslöst.
Bara detta borde få mig att inse att jag är nog ganska lyckligt lottad trots allt.

Trots detta så smärta det i dag när jag kommer hem efter att ha spenderat dagen inne stan.
Det var ju ett otroligt vackert väder (tills jag kom hem)
Min exsambo hade vart och tittat på radhus..(varför smärtar det)

Den frågan har jag ställt mig många gånger under tiden som jag gått här hemma och fnulat.
Han var väl lika stor rätt som jag att påbörja ett eget liv där jag inte ingår?!
Men ett radhus..hur tänkte han där kan man fråga sig!


Katt dock inte från i dag...men lika söt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0