är precis slut

I stort sett precis hemkommen efter en hel dag på det nya jobbet.

Trivs kanon bra...jag verkligen älskar mitt jobb...(med risk att bli gift med det).
Men jag känner att det är nu jag får komma till min rätt och verkligen visa vad jag går för!
Ingen är nöjdare än vad jag är.
Det jag önskar bara var att dygnet hade mer timmar än vad det egentligen har.

Det finns en hel del att pyssla med när det gäller jobbet...men det löser jag.
Jag trivs som fisken i vattnet.
Jag vet att jag endast jobbat ett par dagar..men jag verkligen längtar till det jag får jobba igen..(jag vet..det är sjukt)

Nu ska jag ta natt här...
Jag hoppas på att jag lyckas ta med mig systemkameran ut i helgen eller på Torsdag.
Torsdag lyckades jag med konststycket att fixa till mig ledigt.
Så att först en tripp till gymmet..sen under eftermiddan en lång promenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0