Undrar fall min sambo

Ja hopp...idag är det alltså Torsdag...(me like)..detta innebär att det snart är Fredag och en hel helg på mig att pusta ut och hämta andan så att kanske denna huvudvärk som jag dragits med nu i snart 2 veckor har en chans att gå över...(hoppas)

I dag så blev det ingen VFU för min del..(ledsen)..för att jag sitter ju och dubbel läser två kurser...så att det var en föreläsning i dag...men imorgon så är det som vanligt igen..(skönt)..tänkte då börja med mina bedömningsmatriser..(för att se vart barnen ligger)..se även fall de nappar på det som jag har tagit fram som förslag att jobba med...vi ska jobba med former...ska se efter vad de kan för former och vad de heter...(blir bara de vanligaste)

Hahah...i dag efter föreläsningen så gjorde jag mina naglar...ringde innan jag åkte från skolan och de hade tid i dag..första gången jag gör detta...men det är inte sista gången kan jag säga...det tar en stund att vänja sig..har ju alltid haft korta naglar innan..men nu ville jag pröva något nytt...
Tanken slår mig nu..jag undrar fall sambon tror att jag har blivit total knäpp?!
Först så gör jag en tatuering..(funderar på nästa)..sen går jag och gör mina naglar...(stackars sambon)..men jag lovar..jag har inte blivit knäpp..utan bara tar chansen att kunna unna mig saker som gör mig glad just nu...(kan behövas)...Har känt mig ganska så trist och grå nu under det senaste året...(har att göra med bråket).

Nu är det maten som vankas här hemma...så att det är dax att avvika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0