Jag fattar inte

Måndag...åter igen en dålig uppdatering från min sida..(ber om ursäkt)!
Puh!

Denna termin förstår jag inte hur jag ska få tiden att räcka till allt som jag vill göra och inte kan göra..nu handlar det om prioritering mina vänner....shit..trodde inte att det skulle bli så jobbigt att skriva en uppsats..men shit..
Hela veckan har gått åt till att sitta och bara bli inproppad med mängder av infomation av allt som ska fixas denna termin..kan bli mörkrädd...men jag antar att det är bara och bita i det sura äpplet och inse faktum..ett liv får jag skaffa mig efter nyår..(tjoho)

Sambon har vart i väg hela helgen och fiskat..(vill oxå i väg)..konstaterade det i Lördags..jag behöver en ledig helg utan barn..där jag har chansen att hämta upp mig själv både psykiskt och fysikst...jag är så körd i botten just nu så att det inte finns...allt jag vill göra är bara att sova..sova..och åter sova..känner mig jätte elak när jag säger detta med barnen...men jag behöver en paus..
Nåväl sambon fick ingen fisk...(hahah)..han som skulle få mängder av fisk..tror att det blev en fisk under hela helgen som han var borta...Själv har jag haft en molnande huvudvärk sedan i Fredags...väntar bara att den ska "blomma" ut ordentlligt...(migrän)

I går så ville tösen att vi skulle ha en mamma mys dag bara hon och jag..visst helt klart ställer jag upp på detta..det var länge sen..men det sluta med att jag hade med mig tösens kompis också..hmm..undrar fall de börjar bli stor och jag är inte lika intressant längre?...Blev lite besviken ska jag erkänna..fick ju även bjuda kompisen på fika...för att kompisens föräldrar är ena riktiga snålvargar...(morr)..kan bli lite trött på det hela faktiskt..för att det är hela tiden jag sóm ska fixa och ordna med saker och ting aldrig kompisens föräldrar..

Men känner mig stolt...jag har hunnit läsa den mesta litteraturen denna kurs och som jag känner är relevant för den inrikting som jag har....tyvärr är denna kurs väldigt inriktad mot skolan...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0