Semester

Livet som student är inte lika roligt längre..:(
Det är tentor dit och hit...mindre roligt är det när det upptäcks att Lhs har missat en tenta sedan 2 år tillbaka och det är jag som får rätta till det genom att skriva en ny..(ge mig ett liv)..

Inser även att det börjar bli panik med att fixa den..den ska vara inne den 2 November...(skit)..jag som vill egentligen bara kunna vara i dag och hela helgen...men jag drar ut på det in i det längsta och tycker sedan synd om mig själv..(ännu mera skit)

Men snart är jag klar med denna utbildning..:) Tjohoo..ska köpa mig en student mössa faktiskt...den ska jag sätta på mig på sista dagen i skolan och sedan springa ut genom portarna...(har ju inte tagit studenten)..

Nää kanske dax att inta en kaffe och sedan sätta fart med den dära tentan så att jag bllir klar och kan lägga fokus på C-uppsatsen i stället....för att det var ju själv disciplin som skulle infinna sig..(oja)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0