Och vad gjorde jag

Kvällen kom och tröttheten med den..:(

Kom jag för mig då att skriva den förbaskade tentan? NEJ suckar djupt och tungt över mig själv...åter igen har jag lyckats med att hitta på mängder av andra saker i stället för att verkligen ta mig tiden och skriva...

Men jag lyckades alla fall med att ta med mig tösen och hennes kompis på något bad jippo..så att deras dag var alla fall gjord...(pustar ut)..inte drömmen kanske och sitta i ett varmt och kvalmigt badhus..

Fick erbjudande i kväll om att hänga med ut...men jag tackar nej...varför? Och för vems skull? Blir så trött på mig själv i bland..men men..då är jag ju alla fall inte bakis i morgon när jag ska jobba..(vuxenpoängen flödar)
Så att det jag gjorde nu i kväll var att jag satte mig och lekte med min kamera som jag fick när jag fyllde..:) Var riktigt roligt..mängder kvar att lära..men detta är bara början..(tjohoo)...lite bilder från i kväll då så jag satt och lekte med kameran..inget är fixat i något av alla dessa program som finns...utan bara plain...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0