nu var det länge sen.... jätte länge sen

Inser att det var bra länge sen jag satte mig och verkligen tog mig tiden att skriva..men samtidigt så funderar jag på för vems skull jag egentligen sitter och skriver?! Vet att det är folk som läser men får aldrig någon respons på det jag skriver..(bitter? nej faktiskt inte)

Nåväl! Sommaren har vart bra..(är det verkligen så länge sen?) Jag antar det...sambon och jag håller i hop...det blev så..tror att det går att hitta det bästa i situationen..(som trots allt råder)..
Det fungerade även med sambos släkt..även om jag var otroligt nervös för slutresultatet där...det är ju inte så att vi slår i hjäl varandra när vi träffas..men ingen direkt kärvänlighet heller...(orkar inte)

Skolan har satt fart igen och jag har hunnit vara ute på VFU två gånger redan...sista gången var förra veckan..(ledsen)..kommer att sakna mina barn på dagis massor..nu kommer jag inte att träffa dessa små underbara änglar förrän nästa termin..(om de inte ringer och jag ska jobba)...men än så länge håller telefonen tyst..
Denna vecka så sätter ju c-uppsatsen i gång..(nervös)..och jag har bestämt mig för att skriva den ensam...tanken var att jag skulle skriva tillsammans med en tjej..men hon fick ett total psykbryt...visste inte vad hon villle..(enklare då att skriva själv).

I dag så är jag hemma och vabar...eller har väl varit det sen i Lördags egentligen...tänk att när man har så där sjukt mycket att göra att inte tiden räcker till vill man inget hellre än att vara hemma och få lite tid över till familjen och sig själv..nu när jag äntligen är hemma..vill jag inget hellre än ut...och ha massor av saker att göra...(konstig känsla det dära).
Men tänkte att jag skulle alla fall ta och skriva det sista på tentan och skicka in den...sen skriva den andra tentan..men jag måste få en paus känner jag...så att jag bestämmer att att i morgon är det vilo dag för mig...utan skola och utan massor av tentor som bara hänger över mig...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0