Jobb och försäljning

Jobbat i dag..:) Saknar dessa personer som jag jobbar med när jag vart borta allt för länge..
Nu blir det jobb på Söndag nästa vecka också...

Barnen har idag gått bus eller godis...och jäklar vad godis de har fått...stackars barn..(inte)..en tre liters påse proppfull med godis...
Sen sålde jag böcker i dag...tjoho..jag blev rik..(inte)..men alla fall så pass rik att jag handlade en ny väska åt mig själv..(behövdes verkligen inte).
Den gammla väskan gav jag bort till min brukare..och det var det värt! För att se dessa ögon när hon fick den..ojoj..det slår allt!

Ett par nya vantar åt mig blev det också...mina gammla var sönder...:(..men döm av min förvåning när jag upptäcker att i dessa vantar så ligger det ett mynt..insydd mellan lagren...är egentligen ganska så nyfiken på vad det är för mynt..men vill inte titta efter..detta får bli mitt lyckomynt..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0